Delen:
U winkelt veilig bij ons

Klantenservice


Klachtenafhandeling


U heeft een klacht?

U tevreden maken is wat we het liefst doen. Toch kan het zijn dat we iets over het hoofd hebben gezien en u helaas ontevreden bent over onze producten of dienstverlening.

Wat kunt u nu doen?

We lossen uw klacht nog steeds graag zelf op. Bel of kom langs in de winkel. Per mail melden kan natuurlijk ook. Vermeld uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht.

U kunt in het algemeen binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht krijgt u een inhoudelijk reactie.

Mocht u een klacht/geschil hebben die we niet kunnen oplossen dan kunt u ervoor kiezen om deze in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit kan middels de website van de geschillencommissie, www.sgc.nl.

Niet tevreden met het antwoord?

Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Welke garantie biedt het Twentsch Wijnhuis?

Bij het Twentsch Wijnhuis valt elke aankoop onder de wettelijke garantie. De wettelijke garantie betekent dat u altijd recht heeft op een goed product. Als een product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Naast deze wettelijke garantie bieden wij een extra kwaliteitsgarantie.

Onze wijnselectie behoort tot de meest streng geselecteerde van Nederland. Na grote, vergelijkende proeverijen kopen wij de beste wijnen in hun prijsklasse in. Ondanks de hoge kwaliteit kan het echter gebeuren dat een enkele fles wijn niet in topconditie is.

De kans dat u zo'n fles wijn aantreft is gelukkig klein, maar in een dergelijk geval bieden wij u zonder enige kosten een vervangende fles aan. Bewaar s.v.p. wel de slechte fles met inhoud en neem vervolgens zo spoedig mogeijk contact met ons op. Wij zijn u graag van dienst.

Tot slot. Door onze unieke kwaliteitsgarantie (naast de wettelijke garantie en extra garantie) kunt u binnen 6 maanden na leveringen wijnen, die om welke reden dan ook niet bevallen, retourneren of omruilen. Het product kan alleen ongebruikt en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden.

Als consument heeft u een afkoelingsperiode van 14 werkdagen na ontvangst van de producten om te laten weten van de koop af te zien. Vervolgens heeft u nog 14 dagen om de producten terug te sturen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan u terugbetaald.

In verband met gezondheidsbescherming zijn wijnflessen, waarbij de verzegeling na levering is verbroken, uitgezonderd van het herroepingsrecht. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Contactgegevens

Twentsch Wijnhuis
Denekamperweg 148
7661 RL Vasse

KvK-nummer:06092437
BTW-identificatie nummer Nederland: NL808135004B01
(IBAN) rekeningnummer: NL59RABO0102030480
BIC: RABONL2U

Even geduld a.u.b.