Delen:

Klantenservice


Bestelling en levering


1. Hoe kunt u eenvoudig een bestelling plaatsen?

U selecteert het artikel dat u wilt kopen en klikt op 'bestel' of 'in winkelwagen'. Wilt u verder rondkijken? Dat kan. Het artikel blijft in het winkelwagen. Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan de knop "Afrekenen".

2. Hoe kunt u uw bestelling(en) controleren?

U kunt vervolgens uw naam en bezorggegevens invullen. Als u wenst kunt u hier ook een afwijkend bezorg adres opgeven of aangeven dat u de bestelling komt afhalen in de winkel. Controleer uw bestelling en adresgegevens.

3. Betalen en afronden

Kies daarna hoe u wilt betalen. U kunt betalen met iDEAL, vooraf overmaken of, indien afgesproken/aangeboden, achteraf. Klik nadat u akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden op "Bestellen met betaalverplichting" en uw bestelling is geplaatst.

Als u niet per factuur vooraf of achteraf betaalt, betaalt u meteen in de veilige omgeving van uw bank.

Verzendkosten

Voor alle bestellingen tot € 50,-  betaalt u € 7,50 verzendkosten. Vanaf 12 flessen of een wijnwaarde van € 50,- zijn de bezorgkosten gratis.

Verzendkosten buitenland

Verzzendkosten buitenland in overleg. Na uw bestelling nemen wij contact met u op.

Levertijden

Ons Twentsch Wijnhuis levert uw bestelling de volgende (werk)dag bij u af in de regio Twente. Buiten Twente maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Onze partner PostNL levert uw wijn ook de volgende werkdag of.

Als u niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor u achter. We komen standaard de volgende werkdag nogmaals langs met uw pakket. U kunt ook zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste keer. Dit kan met de code op het bericht die de pakketbezorger achterlaat. U kunt uw keus tot 22:00 uur aan ons doorgeven. 

Lukt het ook de tweede keer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaren we het voor u op een PostNL-locatie bij u in de buurt. U heeft dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna sturen we het terug naar de afzender. 

Als de wijn niet op voorraad is of als wij de volgende dag niet kunnen leveren dan nemen wij contact met u op.

Bestelling zelf afhalen

Het is mogelijk uw bestelling zelf af te halen in de winkel in Vasse. Zodra uw bestelling voor u klaarstaat nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op.

Betalen


Betaalmethoden

Om u goed van dienst te zijn bieden we u meerdere mogelijkheden aan voor het afrekenen van uw bestelling. Hieronder een overzicht en beschrijving van de betaalmethode die het Twentsch Wijnhuis hanteert. Kiest u een methode die u prettig vindt en bij u past. U kunt kiezen uit:

U wilt vooruitbetalen  

We verzoeken u dan om het totaalbedrag over te maken naar IBAN nr.NL59RABO0102030480 t.n.v. Twentsch Wijnhuis

Let op: vergeet u svp niet om uw ordernummer te vermelden bij de betaling. Op deze manier kunnen we uw order eenvoudig koppelen aan de ontvangst van uw betaling. 

Betalen met iDEAL?

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL: www.ideal.nl.

Hoe kunt u een bestelling annuleren of retourneren?


Annuleren

U kunt een geplaatste bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos annuleren.

Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Twentsch Wijnhuis reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Retourneren / afkoelperiode

Als consument heeft u een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn o.a. gepersonaliseerde producten/maatwerk. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. Wij mogen voor geretourneerde flessen die geopend zijn, een waardevermindering rekenen die op kan lopen tot 100% van de aankoopwaarde.

Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. Twentsch Wijnhuis zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Wij adviseren om bij retournering te kiezen voor de pakketpost van PostNL. Voor verzending van een pakket tot 10 kg (met Track & Trace) betaalt u € 7,50

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen bij voorkeur schriftelijk aan Twentsch Wijnhuis kenbaar maken. Stuur ons een e-mail. Vermeld u hierbij a.u.b. in ieder geval uw volledige naam en bestelnummer en de artikelen die u wenst te annuleren, ruilen of retourneren. Ter verbetering van onze klantenservice zouden wij  het op prijs stellen wanneer u ons de reden hiervan laat weten. U bent hier uiteraard conform de wet Koop op afstand niet toe verplicht.

U kunt tevens een herroeping aan het Twentsch Wijnhuis duidelijk maken door het Europees modelformulier aan ons te verzenden.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Twentsch Wijnhuis heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan u terugbetaald.

Retouradres:

Twentsch Wijnhuis
Denekamperweg 148
7661 RL Vasse

Met onderstaand modelformulier kunt u de overeenkomst herroepen:
Download het modelformulier voor herroeping

Klachtenafhandeling


U heeft een klacht?

U tevreden maken is wat we het liefst doen. Toch kan het zijn dat we iets over het hoofd hebben gezien en u helaas ontevreden bent over onze producten of dienstverlening.

Wat kunt u nu doen?

We lossen uw klacht nog steeds graag zelf op. Bel of kom langs in de winkel. Per mail melden kan natuurlijk ook. Vermeld uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht.

U kunt in het algemeen binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Mocht u een klacht/geschil hebben die we niet kunnen oplossen dan kunt u ervoor kiezen om deze in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit kan middels de website van de geschillencommissie, www.sgc.nl.

Niet tevreden met het antwoord?

Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Welke garantie biedt het Twentsch Wijnhuis?

Bij het Twentsch Wijnhuis valt elke aankoop onder de wettelijke garantie. De wettelijke garantie betekent dat u altijd recht heeft op een goed product. Als een product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Naast deze wettelijke garantie bieden wij een extra kwaliteitsgarantie.

Onze wijnselectie behoort tot de meest streng geselecteerde van Nederland. Na grote, vergelijkende proeverijen kopen wij de beste wijnen in hun prijsklasse in. Ondanks de hoge kwaliteit kan het echter gebeuren dat een enkele fles wijn niet in topconditie is.

De kans dat u zo'n fles wijn aantreft is gelukkig klein, maar in een dergelijk geval bieden wij u zonder enige kosten een vervangende fles aan. Bewaar s.v.p. wel de slechte fles met inhoud en neem vervolgens zo spoedig mogeijk contact met ons op. Wij zijn u graag van dienst.

Tot slot. Door onze unieke kwaliteitsgarantie (naast de wettelijke garantie en extra garantie) kunt u binnen 6 maanden na leveringen wijnen, die om welke reden dan ook niet bevallen, retourneren of omruilen. De

Contactgegevens

Twentsch Wijnhuis
Denekamperweg 148
7661 RL Vasse

KvK-nummer:06092437
BTW-identificatie nummer Nederland: NL808135004B01
(IBAN) rekeningnummer: NL59RABO0102030480
BIC: RABONL2U

Disclaimer


Het Twentsch Wijnhuis behoudt zich het recht voor te allen tijde de inhoud van deze website, teksten, afbeeldingen en andere materialen te wijzigen dan wel te verwijderen. Het Twentsch Wijnhuis is niet verplicht u hier over te informeren.

De informatie op de website heeft enkel tot het doen van een vrijblijvend aanbod. De op de website aangeboden materialen, afbeeldingen of teksten worden aangeboden zonder enige vorm van garantie of aanspraak op juistheid. In het bijzonder zijn alle prijzen op de website onder voorbehoud van kennelijke type- en programmeerfouten. Het Twentsch Wijnhuis is niet aansprakelijk indien er sprake is van kennelijke (type-)fouten. Geen overeenkomst komt tot stand op basis van dergelijke fouten.

Alle eigendomsrechten met betrekking tot de werken die op deze website worden gepubliceerd, waaronder maar niet uitsluitend afbeeldingen, teksten en logo’s berusten bij Het Twentsch Wijnhuis of dienst licentiegevers. Het is niet toegestaan de op deze website gepubliceerde werken over te dragen, te verveelvoudigen, te bewerken of te verspreiden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de rechthebbende.

Even geduld a.u.b.